Counting down....

8 december 2018 - Eindhoven, Nederland

611_2160

Nog een kleine maand te gaan, dus werd het wel eens tijd om een blog op te zetten. Huis is inmiddels verkocht en gaan ons vertrouwde plekje in Eindhoven per 3 januari verlaten. Twee dagen later vliegen we dan naar Chili om te beginnen aan onze trip door Zuid Amerika. In Patagonië zal ons nieuwe onderkomen ... ja echt waar ... een Fiat Panda zijn!! Voor de oudere onder ons https://www.youtube.com/watch?v=CBbM02qOVsQ

Of kamperen nu echt ons ding is daar zijn we nog niet uit 🤣 We kunnen altijd uitwijken naar een B&B of hostel zo hebben we ons voorgenomen. Overigens was een auto of camper huren in Chili nog helemaal niet zo makkelijk en hebben we stiekem toch meer vast moeten plannen dan vooraf gehoopt. We hebben er in ieder geval heel veel zin in en zullen jullie op de hoogte houden via deze site.

Groetjes Christel & Hub

Naamloos

1. Henk:
    9 december 2018
    Fijne vakantie en geniet van jullie avontuur. Hou je gezond.
  2. Jeanne Brangers:
    9 december 2018
    Een mooie avontuurlijke reis, geniet van alles en hou ons op de hoogte van jullie avonturen. Fijne feestdagen.
  3. Marlies:
    Geniet maar
  4. Wilfried:
    12 december 2018
    Mag ik mee... Ik ben best leuk...
  5. Anita:
    19 december 2018
    Wat een spannend en heerlijk vooruitzicht voor jullie! Geniet er met volle teugen van en ja ik ben heel erg benieuwd naar jullie verhalen!
    Dat Fiat filmpje.... gewéldig :))
    Alvast een goede reis lieverds!
  6. Barry H:
    23 december 2018
    Have a great trip, enjoy the Fiat Panda....... don’t miss us too much!
  7. Wilco:
    28 december 2018
    Heel veel plezier. Geniet er samen van.
  8. Samadrita Ghosh:
    29 december 2018
    heel veel plezier. wat spannend dat jullie kunnen samen reizen voor 1 jaar. Ik zal je reize hier volgen :) :)
    Geniet er van.

Grootjes van Spanje.
  9. Thérèse Treverlo-Poublon:
    30 december 2018
    Wat een mooie uitdaging voor in het nieuwe jaar.
    Ik wens jullie een geweldig avontuur, met veel bezienswaardigheden,cultuur snuiven, maar vooral .......genieten.!!!!!
  10. Wilma & Jac Janssen:
    31 december 2018
    wat leuk om jullie op deze manier te mogen volgen, en wensen jullie een fijne jaar wisseling ,en vooral samen heel veel reis plezier gewenst voor 2019 !!! .
  11. Marco keijsers:
    3 januari 2019
    Nu kan het grote avontuur weer beginnen!! Wat ontzettend mooi, heel veel plezier en vooral heel veel genieten val al de dingen die op jullie pad komen!!
  12. Jeanne Brangers:
    5 januari 2019
    Goede vlucht en veel plezier.
  13. Marco Daemen:
    5 januari 2019
    Eindelijk is het dan zover, geniet ERVAN! en wij zullen jullie verhalen en foto's tegemoet zien. Zorg goed voor elkaar. groeten van MARCO NICOLE SAAR EN FIEN.
  14. Jochem:
    6 januari 2019
    Veel plezier! Take care en ik kijk uit naar jullie blogs.
  15. Kevin en Rik:
    7 januari 2019
    Hoi Christel en Hub,
    Wat grappig dat wij elkaar vandaag in Santiago hebben ontmoet. Wij hebben jullie ook gevonden! Ik zet het linkje onder mijn favorieten. Heel veel plezier met jullie reis en wie weet treffen wij elkaar nog eens 😄 Groetjes Kevin en Rik
  16. Nixole Laga:
    9 januari 2019
    fijne reis en leuke ervaringen.