Reacties

Reacties 1 - 50 van 131

Naam Reactie Datum
Nixole Laga Was geweldig. Bedankt voor het meereizen. 26 dec. '19
Thomas, Mieke, Sjoerd, Vera, Faas Thx Chris en Hub voor t delen van jullie belevingen!… 24 dec. '19
Erik en Annie korsten Hoi Huub en Christel, Jullie kunnen terugkijken op… 23 dec. '19
Thérèse Treverlo-Poublon Genoten hebben jullie, maar ook veel gezien. Mooie… 23 dec. '19
Toën Keijsers Schoeën wêr veilig in terug in ôs kikkerlànk en… 23 dec. '19
Kevin en Rik Wat een fantastische reis en ervaring hebben jullie… 23 dec. '19
Emmy Was heerlijk om die prachtige verhalen te lezen. Welcome… 22 dec. '19
Marco keijsers Bedankt voor de mooie verhalen was erg leuk om ze… 22 dec. '19
Jeanne Brangers Fijn om jullie blog te lezen en nu fijne kerstdagen… 22 dec. '19
Marlies Mooi samengevat 22 dec. '19
Henri Kunkeler Leuk verslag weer, heel leuk om te lezen! 28 nov. '19
Thérèse Treverlo-Poublon Met het lezen van jullie blog, kwamen de herinneringen… 26 nov. '19
Nixole Laga Eventjes mee gereisd...... wauw! Interessant en leuk.… 26 nov. '19
Jeanne Brangers Mooie leuke blog. Fijn om te horen dat het goed bevalt… 26 nov. '19
Henk Weer mooie en interessante blog Geniet van de laatste… 26 nov. '19
Marco boeiend om te lezen wat er allemaal op je pad kan… 13 nov. '19
Kevin en Rik Wat een leuk verhaal! Heel veel plezier in Zuidoost-Azië… 3 nov. '19
Thérèse Treverlo-Poublon Wat een belevenissen. Franc is voor Philips veel in… 2 nov. '19
Emmy Gaaf weer !! 2 nov. '19
Nixole Laga Geweldig en vooral interessant verhaal. Proficiat.… 2 nov. '19
Peter Meeuws Leuk om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben.… 22 okt. '19
Henri Kunkeler Leuk om jullie belevenissen te lezen. Geniet er maar… 6 okt. '19
Thérèse Treverlo-Poublon Wat een belevenissen. Mooie opnames gemaakt, daardoor… 4 okt. '19
Pap van Christel Weer een mooi verhaal om te lezen over verschillende… 4 okt. '19
Nixole Laga Fantastisch. Misschien na terugkeer een reisboek laten… 4 okt. '19
Pap van Christel Hoi Christel en Hub. Wat late reactie wellicht, maar… 10 sep. '19
Thérèse Treverlo-Poublon Weer genoten van jullie verhalen. Zo komen jullie… 6 sep. '19
Jeanne Brangers Leuk om al je avonturen te lezen. Veel plezier in… 5 sep. '19
Nixole Laga In 1 woord GEWELDIG 5 sep. '19
Nixole Laga Leuk om jullie reisroute te volgen. En nu naar Griekenland.… 17 aug. '19
Jeanne Brangers Leuk reisverslag en veel plezier in Griekenland. . 17 aug. '19
Thérèse Treverlo-Poublon Leuk om te lezen, dat jullie in Tirol, Otztal zaten,… 16 aug. '19
Marianne Kolbrink Hoi Huub en Christel. Ik kan me voorstellen dat je… 25 jul. '19
Henk Weer mooie reisblog van jullie. Veel plezier verder… 24 jul. '19
Jeanne Brangers Heel.mooi om over jullie avonturen te lezen. Succes… 24 jul. '19
Marlies Ik kan me voorstellen dat jullie even een reisdip… 24 jul. '19
Ralph & Patricia Mooie reisverslag. Heel wat anders dit 2e deel tov… 6 jul. '19
Thérèse Treverlo-Poublon Ik heb weer genoten van jullie verslag. Wens jullie… 6 jul. '19
Nixole Laga Geweldig reisverhaal. Jullie hebben moed, proficiat.… 5 jul. '19
Jeanne Brangers Mooi om het allemaal nog eens terug te lezen. Goed… 5 jul. '19
Marianne Kolbrink Leuk om jullie op deze manier te volgen...... voor… 2 jul. '19
Ralph & Patricia Al is het maar voor even ...... Welkom terug in het… 8 jun. '19
Nixole Laga Goede reis huiswaarts. Leuk weerzien met familie,… 7 jun. '19
Ger van den Beuken Welkom in Limburg Christel en Huub. Alles overleefd… 7 jun. '19
Henk Leuke blog.Veel plezier met deel twee. 6 jun. '19
Jeanne Brangers Heel spannend om te lezen. Wat een avonturen. Welkom… 6 jun. '19
Wilfried Ik ben met verbazing de foto's aan het bekijken...… 22 mei '19
Ralph Supergaaf allemaal of zoals jullie zeggen Keigaaf.… 15 mei '19
Thérèse Treverlo-Poublon Wouw, voor mij bekend.Franc en ik hebben eens een… 15 mei '19